De tweede week al weer - Reisverslag uit Falkenberg, Zweden van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu De tweede week al weer - Reisverslag uit Falkenberg, Zweden van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu

De tweede week al weer

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

06 Juli 2015 | Zweden, Falkenberg

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje uit Zweden.
Gister was het zondag, heb een lekker rustig dagje gehad. Moest wel gewoon om 7 uur beginnen om de kalveren te voeren. Maar alleen de dingen die echt nodig zijn worden op zondag gedaan. Dus de rest van de dag lekker niks gedaan. Jelle (een van de zoons) was aan het kunstmest strooien dus heb daar ook nog mee mee gereden. Mocht zelf ook nog rijden. We hadden ook nog een spannend ritje. Ze hebben 17 bunder land met hele stijlen heuvels en de trekker kwam daar bijna niet omhoog. Hij ging allemaal steigeren enzo. Dat vond ik wil een beetje eng, maar achteraf was het wel een leuk ritje.
Vandaag heb ik het jongvee en de heining gecheckt. En ik mocht er naartoe met de pick-up!!
Er lopen 80 pinken op 10 hectare. Ze kunnen deze grond niet bewerken omdat er allemaal rotsen in zitten, daarom lopen de pinken daar. Het is een mooi stuk land om een rondje op te lopen met mooi uitzicht.
Heb daarvan ook een paar mooie foto's gemaakt. Deze zal ik er ook even op zetten!

Liefs, Mandy

• 06 Juli 2015 - 22:54

Greetje Stoutjesdijk:

Hoi Mandy,
    Ziet er ook leuk uit daar bij jou in Zweden! Uit je verhalen te horen heb je het prima naar je zin. We blijven je volgen. Veel plezier en geniet er van!
    Groetjes,
    Greetje