De week van 13 juli 2015 - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu De week van 13 juli 2015 - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu

De week van 13 juli 2015

Door: Mandy

Blijf op de hoogte en volg Mandy

16 Juli 2015 | Zweden, Halmstad

Hallo allemaal weer,

Iedereen bedankt voor de leuke reactie's!! Dat vind ik erg leuk!

Deze week was een rustig weekje. Maandagmiddag en dinsdagmiddag heb ik een robot schoon gemaakt. Dit was nogal een karwei want de robots waren erg vies. Ik moest ze schoon spuiten met de hoge drukreiniger. Ik vond het geen vervelend werk, ik had oor kappen op en daar kwam ook gelijk muziek uit. Dus dat was wel lekker. Alleen kwam ik er wel achter dat ze continu de zelfde liedjes draaien, dat is wel een beetje jammer. De Zweden lopen hier allemaal met van die oor kappen op tijdens het werk of als ze in de trekker zitten ofzo. Ze kunnen ook aangesloten worden met je telefoon via bluetooth zodat je dan ook kunt bellen. Het geluid wat om je heen is wordt gereviseerd en diegene die je dan belt hoort alleen jou praten. Die dingen zijn echt handig.
Vandaag, donderdag, heb ik de ramen van de stal gezeemd dus nu kun je er weer doorheen kijken. En daarna nog wat koeien uit de wei gehaald die bijna moeten gaan kalven. Ook zijn Jelle, Dirk, Gert-Jan en ik naar een stuk land gegaan om te heinen. Het land ligt precies naast een berg en is wel 50 hectare groot. Dit moet klaar gemaakt worden zodat daar ook pinken naar toe kunnen. Vanmiddag heb ik met de bosmaaier onder de draad door gemaaid. Dit valt nog niet mee want naast de heining ligt een muur van stenen. Goed opletten dus waar je maait. Ik denk dat we er morgen een hele dag heen gaan om het af te maken.
Dus we kunnen onze lol op. Maar het is wel leuk werk, lekker buiten en met heel mooi uitzicht.
Nou, dit was het weer voor deze keer. En tot de volgende keer!!

Groetjes Mandy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mandy

Actief sinds 18 Maart 2012
Verslag gelezen: 307
Totaal aantal bezoekers 33689

Voorgaande reizen:

29 Juni 2015 - 07 Augustus 2015

Stage Zweden

13 Maart 2012 - 16 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: