Zaterdag 12-5 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu Zaterdag 12-5 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu

Zaterdag 12-5

Door: mandyvanachterberg

Blijf op de hoogte en volg Mandy

14 Mei 2012 | Canada, St. Marys

Vandaag om 6 uur begonnen. Viel nie mee want we waren naar Cowboys geweest. En we waren pas om half 4 thuis. Dus ik met goede moet naar buiten. Ik moes aan Joost en Maarten uileggen hoe ze de kalfjes moeten melk geven. Want die meoten het dalijk over nemen van mij als ik er nie meer ben. Ik was al vast begonnen. En toen werd et hafl 7 en toen was er nog niemand. Dus ikke Joost mar uit bed getrommeld. Zn wekker was nie gegaan was zn smoes. Maarten woont in de trailer dus die kon ik nie wakker maken. mar die kwam pas om 7 uur aanzetten. Dus toen waren we al klaar met melk geven. Toen heb ik de rest van het werk nog gedaan en ben ik gaan ontbijten. Rick was bij mij blijven slapen want we zouden naar Marion gaan. Dus daar waren we om 12 uur. Toen heb ik daar paard gereden door de bossen enzo. En Rick heeft daar gewoon een beetje rond gehangen. Het was erg leuk trouwens. En om half 5 moesten we weer terug watn ik moes de kalfjes melk geven. Toen zijn we s avonds nog naar een Bock en Do geweest. Et werd dus weer laat. En zondag moes ik weer om 6 uur beginnen. Dus ik wou naar buiten gaan mar et licht op zn kamer was nog nie aan. Dus die heb ik eerst mar effe uit bed getrommeld. En Maarten zou er ook weer om 6 uur zijn. Maar die kwam deze keer pas om 9 uur aankakken. Hij had zn wekker deze keer wel gezet, mar zn telefoon was uitgevallen. Mar het was op zich nie erg want we waren toch met man zat. En nu hebben we het rijk alleen want Cees en Hinny zijn voor 2 dagen op vakantie.

  • 14 Mei 2012 - 21:00

    Fam. De Meijer:

    Hey, Mandy
    Ook jouw verhalen hebben wij met veel interesse gelezen. Als je samen vertrekt vanuit schiphol blijf je toch volgen hoe iedereen het maakt in het grote canada. Wij wensen je een goeie reis terug met veel herinneringen aan een reis die je niet gauw meer vergeet.
    Groetjes Jos en Carina de Meijer(ouders Corne)

  • 15 Mei 2012 - 05:58

    Annemiek:

    Hey Mandy,

    Voor jou ook de laatste paar daagjes. Geniet er nog even van ! Dat doe ik ook, samen met mijn moeder ! Nog even en dan moeten we weer naar school, zal weer even wennen zijn denk ik !
    Nou tot maandag en dan kletsen we weer lekker bij !

    Groetjes en liefs ook van mijn moeder.

    Xx Annemiek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, St. Marys

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2012

13 t/m 17 mei

14 Mei 2012

Zaterdag 12-5

10 Mei 2012

Toronto

07 Mei 2012

Week van 30-4 13-5

30 April 2012

de week van 23-4 tot 29-4
Mandy

Actief sinds 18 Maart 2012
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 33703

Voorgaande reizen:

29 Juni 2015 - 07 Augustus 2015

Stage Zweden

13 Maart 2012 - 16 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: