de week van 23-4 tot 29-4 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu de week van 23-4 tot 29-4 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu

de week van 23-4 tot 29-4

Door: mandyvanachterberg

Blijf op de hoogte en volg Mandy

30 April 2012 | Canada, St. Marys

Maandag ben ik eerst weer begonnen met mn dagelijkse routine. De kalfjes voeren. Er was niet zo heel veel te doen. Dus ik moes het kantoor schoonmaken. Dat was echt vies. Ik was nog nie zo heel ver gekomen. Want om half 2 ging met ik Hinny naar de stad. Daar hebben we lekker geshopt. Allerlei leuke dingen gekocht. We hebben ook nog een hapje gegeten. We gingen daarna naar een Mary Kay. Dat is voor gezichtsverzorging enzo. Die komen ook bij je thuis om van die party's te houden. Hinny doet dat en vaak komen die vrouwen die da doen bij elkaar. Toen heb ik me daar heel mooi op mogen maken. En we waren weer best wel laat huis.

Dinsdag ben ik verder gegaan met het schoonmaken van kantoor. Ik moes echt heel veel emmers sop halen. Want het was echt smerig. Ik haat schoonmaken. En de volgende dag moes ik ook nog de lunchroom schoonmaken. Echt heel saai. Maar da hoort er ook bij.

Woensdag moes ik na et kalfjesvoeren gelijk naar het land. Joost en ik moesen het daar gaan cleanen. Ze hebben daar het bos gekapt en er lagen een hele hoop takken en stenen. We zijn daar wel een hele dag mee bezig geweest. In de middag kwam Rolf ons ophalen want ze gingen 2 torensilo's neerhalen. En wij wouden da wel zien. Was wel mooi om te zien.

Donderdag moesten we ook weer naar het bos. Ik heb toen gediskt en takken en stenen geraapt. Met lagen echt nog heel veel takken dus daar waren we ook nog wel effe mee bezig.

• 04 Mei 2012 - 08:53

Monique:

Ha Mandy,

en...kloppen alle vooroordelen over shoppen overzee? Van die grote winkelmalls met teveel keus om goed te kunnen kiezen? Zou dat ook weleens willen...jaloers!
    Heb je ook foto's van die make-up, ben wel benieuwd!
    Wat is verder 'disken'? Zoiets als omzagen of takken kleiner knippen ofzo?

groetjes en succes met de laatste loodjes (en met schoonmaken ;-))
    Monique Botermans

• 04 Mei 2012 - 11:29

Sanne:

Zo maar even reageren op deze site ;)
    Volgens mij heb je het wel naar je zin en de tijd vliegt...
    Lekker dat schoonmaken haha maar nu weten we in ieder geval wie martin zijn kantoor kan doen :P
    Hier gaat alles goed ook met de honden en katten, zijn wel paar hondjes overleden maar ook geboren !!
    Bouke heeft 6 pups die inmiddels 5 weken oud zijn en nala heeft 9 pups !! die het ook allemaal super goed doen !!

Groetjesxx