13 t/m 17 mei - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu 13 t/m 17 mei - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu

13 t/m 17 mei

Door: mandyvanachterberg

Blijf op de hoogte en volg Mandy

17 Mei 2012 | Canada, St. Marys

Dit weekend en maandag en dinsdag was Jim op vakantie. Het was heel erg leuk om te doen. Het was de laatste keer. Dus ik vond eht ook wel leuk da ik voor de laatste dagen de leiding over de kalfjes had. Dus ik had ze weer melk mogen geven enzo. En ik moes de Heiferbarn weer doen. Da was wel een beetje saai. Tussendoor moes ik ook nog het gazon maaien. Dus ik ben in deze 9 weken wel een expert geworden in gazonmaaien.
Dinsdagavond zijn we uit eten geweest. We hebben chickenwinks gegeten. Het was niet zo heel lekker want ze waren iets te heet. Dus toen heeft Maarten ze mar opgegeten. En we hebben ook lekker biertjes gedronken.
Woensdag ben ik mn koffer gaan inpakken. Het paste er toch allemaal wel weer in. Ook al dacht ik van niet. Hinny had et laatste spul erin gepropt. Toen kwam Rick met Yke ons ophalen om naar het vliegveld te gaan. En na het afscheid hebben we Martijn nog opgehaald. Het was best een eindje rijen naar Toronto. Mar het was wel heel mooi om de omgeving nog voor de laatste keer te bekijken.
Eenmaal op het vliegveld hebben we ingechecked en we moesten nog even wachten voor we konden vliegen. We vlogen om half 6 s avonds. De vlucht was heel goed gegaan. IK had de film Warhorse gekeken. Da was echt een hele mooie zielige film.
Papa, mama, Janny, Corne, Roy en de ouders van Martijn stonden ons op te wachten. We waren weer thuis. Ik had graag nog wa langer in Canada gebleven zodat ik ook de grasoogst mee kon maken. Mar school regeld da allemaal weer zo goed da we net in een stomme periode moeten stage lopen. Want als we pech hadden hadden we gewoon sneeuw tot april.

Ik vond de reacties van iedereen wel heel leuk. Was wel leuk om te zien da jullie mijn belevenis toch wel vlogde. De reacties van de juf vond ik ook heel leuk. Had nie verwacht da die de hele tijd op de site ging kijken.

Het is jammer dat het zo heel snel voorbij is gegaan. Ik had echt nog langer willen blijven want ik had et echt heel erg naar mn zin. Mar et is toch ook wel weer fijn om thuis te zijn bij mn hondjes enzo.
Deze belevenis zou ik nooit vergeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, St. Marys

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2012

13 t/m 17 mei

14 Mei 2012

Zaterdag 12-5

10 Mei 2012

Toronto

07 Mei 2012

Week van 30-4 13-5

30 April 2012

de week van 23-4 tot 29-4
Mandy

Actief sinds 18 Maart 2012
Verslag gelezen: 2319
Totaal aantal bezoekers 33700

Voorgaande reizen:

29 Juni 2015 - 07 Augustus 2015

Stage Zweden

13 Maart 2012 - 16 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: