Vrijdag 30-03 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu Vrijdag 30-03 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu

Vrijdag 30-03

Door: mandyvanachterberg

Blijf op de hoogte en volg Mandy

30 Maart 2012 | Canada, St. Marys

Ik ben vandaag weer om half 7 begonnen met kalfjes voeren. De waterleiding was weer bevroren dus ik heb ze later water gegeven. Toen ben ik gaan eten, want vandaag kwamen de stone pickers. En ik moes te trekker rijen. En ze zouden rond 8 uur half 9 komen. Mar toen was het inmiddels al 9 uur. Dus toen had Hinny mar even gebeld naar die man. Ze waren nie van plan om te komen want ze hadden het te koud. Het waren irakezen. Toen ben ik mar weer naar buiten gegaan. Ik heb toen de emmetjes van de kalfjes schoongemaakt. En ook de kalfjes water gegeven. Het water was inmiddels wel ondooid. Toen zijn de stonepikkers toch mar gekomen rond een uur of 12. Dus toen ben ik in de trekker gestapt en heb ik de hele dag met 1 km per uur over het land gereden. Ik zat gelukkig wel lekker warm. Ik heb toch wel respect voor die mannen. Die doen alleen mar kwaai werk. Omdat wij het zelf nie willen doen. Toen zijn ze er om 4 uur mee stopt want het werd toch wel heel koud. Toen heb ik nog geholpen met kalfjes melk geven. Want da moet ik nou zaterdag en zondag alleen doen. En dalijk ga ik gezellig naar Rick.

  • 31 Maart 2012 - 13:44

    Nicole :

    Hee Mandy,
    ik heb je hyvesbericht gehad, haha
    Dankjewel he, jaa ik heb een leuke verjaardag gehad! ;D
    beetje verweg om even langs te komen haha.
    Hoe is het allemaal daar?
    het zijn wel lange dagen he ;o
    Nog veeel plezier!

    xxx

  • 31 Maart 2012 - 17:05

    Ans Kuijpers:

    ha die Mandy wat leuk om reisverslagen te lezen ik heb veel respect voor jou want het is toch wel hard werken en het zijn lange dagen maar je zal er zeker veel ervaring mee op doen.Wij en de hondjes missen je wel met de wekelijkse borstel beurten.Mirthe is al aardig zwaar aan het worden en begint volgende week aan haar laatste week ik zal je even op de hoogte houden als ze geboren worden.lieve groetjes ans en john en een pootje van alle honden.

  • 31 Maart 2012 - 18:44

    Tante DinyBuitendijk:

    Je moeder gesproken uit de kerk.
    En nu dus je reisverslagen gelezen.
    Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt.Hopelijk gaat het dit weekend goed met de kalfjes.Vele groeten en hopelijk wordt het toch wat warmer daar.Ook groeten aan je vriend Rick.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, St. Marys

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2012

13 t/m 17 mei

14 Mei 2012

Zaterdag 12-5

10 Mei 2012

Toronto

07 Mei 2012

Week van 30-4 13-5

30 April 2012

de week van 23-4 tot 29-4
Mandy

Actief sinds 18 Maart 2012
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 33706

Voorgaande reizen:

29 Juni 2015 - 07 Augustus 2015

Stage Zweden

13 Maart 2012 - 16 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: