Zaterdag 30-3 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu Zaterdag 30-3 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu

Zaterdag 30-3

Door: mandyvanachterberg

Blijf op de hoogte en volg Mandy

30 Maart 2012 | Canada, St. Marys

Ik liep vanochtend vrolijk naar buiten om kwart voor 6, en ik liep ook nie echt op te letten. Gleed ik kei hard uit omdat het aangevroren was. Het was super glad. Want het had vrijdag nog even gesneeuw. Dus ik stond weer op en dacht da het mee viel. Toen ben ik met Hinny de kalfjes gaan voeren. Het ze ook voor het eerst melk moeten geven. En het ging heel goed gelukkig. Toen heb ik de heiferbarn( jongveestal) gedaan. Dan moet er achter de boxen de stront weggescapte worden en het zaagsel verder in de boxen doen. Toen ben ik daarna pauze gaan houden. In de pauze had mama ook nog even gebeld dus we hebben gezellig even gekletst. En ik voelde al da mn been nog zeerder ging doen. Ik was toch maar door gegaan en heb nog even een kalf electrolite gegeven. Dat kalf was aan de schijt en dat spul help ervoor da ze nie uitdrogen. Gelukkig wou ze da wel drinken. Toen ben ik mee gaan helpen. Om 3 uur ging de de heiferbarn weer doen. Weer hetzelfde als s ochtens. En om 5 uur ben ik de kalfjes weer gaan voeren met Hinny. Toen waren we rond 7 uur klaar en zijn we gaan eten. Toen heb ik lekker gedouchd en ben ik naar de verjaardag van Andre geweest. Daar zit Rick bij in huis. Het was heel gezellig. Ik mocht zelf rijden met de nieuwe truck van Hinny en Cees. Die rijd echt fijn.

  • 02 April 2012 - 09:42

    Anja :

    Hoi Mandy,
    Leuk dat we je ook zien melken,
    wel wat anders als hier.
    Groetjes

  • 02 April 2012 - 17:43

    Brenda & Rob:

    Hi lieve mandy!
    Wat leuk om zo te lezen wat je zo allemaal doet.
    Ik hoop dat je een leuke tijd daar hebt,
    De tent feesten gaan hier weer beginnen dus word tijd dat jullie terug komen!
    X heel veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, St. Marys

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2012

13 t/m 17 mei

14 Mei 2012

Zaterdag 12-5

10 Mei 2012

Toronto

07 Mei 2012

Week van 30-4 13-5

30 April 2012

de week van 23-4 tot 29-4
Mandy

Actief sinds 18 Maart 2012
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 33708

Voorgaande reizen:

29 Juni 2015 - 07 Augustus 2015

Stage Zweden

13 Maart 2012 - 16 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: