Zondag 1-4 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu Zondag 1-4 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu

Zondag 1-4

Door: mandyvanachterberg

Blijf op de hoogte en volg Mandy

01 April 2012 | Canada, St. Marys

Na dat ik de wekker met moeite uit kreeg om half 6, ben ik me eigen gaan aankleden en ben ik naar buiten gegaan. Ik moet de kalfjes melk geven. Hinny heeft ook geholpen. Da wa wel fijn want er waren wel wat kalveren die niet wilden drinken. Toen we daar mee klaar waren hebben we ze nog eten en water gegeven. Daarna ben ik Cees mee gaan helpen met melken. Na het eten heb ik Rick naar huis gebracht. Die was bij mij bljven slapen mar die moes 's middags ook gaan werken. Ik heb daarna een kalf electrolite gegeven. Da is spul tegen diaree. Er was verder nie heel veel te doen dus ben ik mar een dutje gaan doen. Ik was ook best wel moe. Om 3 uur ben ik de heiferbarn gaan doen. Ik heb ze sojameel gegeven en de kleinere kalfjes brokken. En ik heb et achter de boxen schoon gescrapt. De kaljes moesten ook nog melk hebben. Hinny zou mij komen helpen mar ze was het vergeten. Dus ik heb et nu helemaal alleen gedaan. Ging erg goed. Na het avondeten ben ik met Hinny een film gaan kijken. Ging over de verkiezingen in Amerika. Was wel een leuke film. Ik ben mar op tijd naar bed gegaan want ik was erg moe. En kees en Hinny lagen ook al in de bank te slapen.

  • 03 April 2012 - 12:25

    Oma Rietje:

    Hier volgt een berichtje van mij,ik lees wel dat je het goed naar je zin heb ,wij houden alles bij en stuur ons maar eens wat foto
    wij zijn heel beniewd hoe het daar is,denk aan je zelf ,doe niet te wild,en kijk goed uit
    Groeten aan iedereen ook aan Rick
    van Oma rietje en Jan

  • 04 April 2012 - 16:02

    Anjo Gommers:

    Hoi Mandy,
    Ik vind je verslagen echt kei leuk om
    te lezen,vooral de manier waarop je het schrijft .Het is net of je het zo zit te vertellen.
    Het is wel aanpoten volgens mij.
    Enne...je gezicht niet wegdraaien als ze een foto make he?!
    Veel plezier!!!
    Groetjes Anjo (moeder van Roel)

  • 04 April 2012 - 16:02

    Anjo Gommers:

    Hoi Mandy,
    Ik vind je verslagen echt kei leuk om
    te lezen,vooral de manier waarop je het schrijft .Het is net of je het zo zit te vertellen.
    Het is wel aanpoten volgens mij.
    Enne...je gezicht niet wegdraaien als ze een foto make he?!
    Veel plezier!!!
    Groetjes Anjo (moeder van Roel)

  • 05 April 2012 - 15:26

    Familie Van Dortmont:

    Hoi Mandy,
    je bent al een echt boerinneke he!!
    dat zijn wel wat meer kalfjes als 6 op 1 dag.
    Het is wel grappig hoe je het allemaal verteld, lekker hanks! haha
    Het is wel leuk om zo al je verhalen te lezen.
    Kan je nog wat meer foto's maken? we vinden het erg leuk om die te kijken

    Groetjes van ons! En nog veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, St. Marys

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2012

13 t/m 17 mei

14 Mei 2012

Zaterdag 12-5

10 Mei 2012

Toronto

07 Mei 2012

Week van 30-4 13-5

30 April 2012

de week van 23-4 tot 29-4
Mandy

Actief sinds 18 Maart 2012
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 33707

Voorgaande reizen:

29 Juni 2015 - 07 Augustus 2015

Stage Zweden

13 Maart 2012 - 16 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: