Donderdag 5-3 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu Donderdag 5-3 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu

Donderdag 5-3

Door: mandyvanachterberg

Blijf op de hoogte en volg Mandy

06 April 2012 | Canada, St. Marys

Vandaag weer om half 7 begonnen. Vandaag zoude de stonepickers om 7 uur komen. Maar aangezien ze gister ook nie zijn gekomen, ging daar maar nie van uit. Ik had de trekker opgehaald zodat ik zo weg kon rijen en ben daarna da kalfjes eten en water gaan geven. Toen ban ik daarna wa gaan eten. Het was ondertussen al 7 uur geweest. En voor da ze er waren was het half 9. Toen heb ik de hele dag een beetje op en neer gereden over het land en hun mar stenen rapen. Toen hadden ze een hele grote steen gevonden. Die zat ook best diep in de grond. Dus met de voorlaaier er geprobeerd uit te halen. Na een paar keer proberen kwam ie uit de grond. Mar toen moes ie nog op de voorlaaier. En de baas zeg mar van die mensen wou nie da ik da deed. Mar ik zei da ik da wel kon. Dus ik de voorlaaier ervoor gezet en hun die steen optellen. Mar toen moes ik door voorlaaier omhoog doen dat ie steen er in geleed. Mar die baas zat allemaal van die rare gebaren te maken dus ik snapte om totaal nie. Werd ie kei boos op mij en begon allemaal te schelden in het irakees. Gekke vent. En toen kwam er mar een bruine jongen in het engels zeggen wa ik moes doen. En toen snapte ik et wel. Om half 5 hadden ze het weer gezien dus ben ik Rolf gaan helpen met de sleepslangen. Er moes een trekker in het land uitgezet worden en die moes ik naar de schuur rijen. Want ze waren daar klaar en alles moes opgeruimd worden. Toen ben ik nog effe naar Cees gegaan. Die was koeien aan het bekappen en heb ik daar effe mee staan kletsen. En toen was het kwart over 7 en zijn we mar naar binnen gegaan om te eten. De dag was wel voorbij. Voor mij dan

• 07 April 2012 - 17:16

Tante Diny(Buitendij:

Hoi Mandy,
    Het is hier nu 19.00 uur dus jij zal nu al wel liggen te slapen.Onze vraag is toch :Liggen daar zoveel stenen dat die door wij weten niet hoveel man geraapt moeten worden.Zo te lezen raap jij er niet veel.Lekker tractor rijden.Groetjes en veel succes daar.
    Hier lijkt het nu wel winter erg koud brrrr.
    Groetjes van de Buitendijkers.