Vrijdag 6-4 en zaterdag 7-4 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu Vrijdag 6-4 en zaterdag 7-4 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu

Vrijdag 6-4 en zaterdag 7-4

Door: mandyvanachterberg

Blijf op de hoogte en volg Mandy

07 April 2012 | Canada, St. Marys

Vandaag ben ik weer om half 7 begonnen. De stonepickers zouden weer om 7 uur komen. Dus ik heb eerst de kalfjes gedaan. Heb daarna de trekker gepakt en naar voren gebracht zodat ik klaar stond voor vertrek. Toen ben ik gaan ontbijten en voor dat de stonepicker er waren was het al weer 9 uur. Toen had ik wa schroevendraaiers uitgedeeld. En toen begon er een jongen tegen mij te praten. Het was een Paki. En die vroeg van alles. En toen vroeg ie of ik wel eens naar London ging. En hij wou mijn zijn nummer geven zodat ik hem kon bellen als ik naar London ging. En wou dan iets afspreken. Toen heb ik mar gezegd da ik geen bereik heb hier met mn mobiel dus da ik hem nie kon bellen. En da ik al een vriendje heb. En gelukkig moesten ze ook aan het werk. Dus daar was ik ook weer vanaf. Gekke mensen. Het waren er vandaag wel veel. 14 man. De zwarte mensen liepen aan een kant. Ik het midden de 3 Paki's en aan de linkerkant liepen de mensen met spleetogen. Weet nie precies wat het waren. Ik voelde me net een slavendrijver omdat ik alleen mar in de trekker hoefde te zitten en hun deden het werk.

En zaterdag was weer precies het zelfde. Alleen waren ze er dit keer al om half 9. En ze waren mar met 7 man. Dus het schoot niet echt op. Toen het 5 uur was wouden ze naar huis. En we hoefde nog mar 1 keer op en neer. Mar ze gingen toch naar huis. En dan zouden ze zondag terug komen. Mar dan is het Pasen. Nie da hun daar aan doen. Mar toch, je gaat toch nie op zondag met Pasen stenen rapen.

En iedereen trouwens bedankt voor de reacties. Is erg leuk. Jullie houden me toch wel goed bij.