Zondag 8-4 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu Zondag 8-4 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu

Zondag 8-4

Door: mandyvanachterberg

Blijf op de hoogte en volg Mandy

08 April 2012 | Canada, St. Marys

Vandaag kon ik lekker uitslapen. Want het is zijn vrije dag vandaag. Omdat het Pasen is had Hinny een lekkere brunch gemaakt. Rolf en Heather en Sydny, en Sanne (de vriendin van Hilco) en Bradon(vriend van Eline, dochter van Hinny en Cees) kwamen ook eten. Het was heel lekker en gezellig. En vanmiddag ga ik om 3 uur naar Rick. Die moet vandaag wel werken mar hij moet land klaarmaken dus kan ik wel meerijen. En dan gaan we daar rond half 5 eten. Met Grietje en Andre en de kinderen. En dan blijf ik daar ook slapen want Maandag heb ik ook vrij. En dan gaan Rick en ik iets leuks doen. Wat weten we nog nie. Mar daar komen we wel uit.

  • 08 April 2012 - 21:26

    Ans En John Kuijpers:

    Ha die Mandy allereerst ook nog fijne Paasdagen toegewenst fijn dat je 2 dagen vrij bent zodat je samen met Rick ook wat leuks kan doen want het zijn lange dagen die je maakt,Bedankt voor je mailtje en ik had beloofd om te laten weten als de pups geboren werden,nou voor ons geen Paasbrunch vanochtend Mirthe is moeder geworden van 6 pups 5 Dames en 1 Heer en alles gaat goed.Als jij terugkomt zijn de pups bijn 6 wk dus kun je er nog mee knuffelen.Geniet nog van je tijd in Canada en ik blijf je reisverslagen volgen.

  • 09 April 2012 - 21:05

    Monique:

    Hallo allemaal,

    Allereerst allemaal nog fijne paasdagen toegewenst...! Hebben jullie het nog steeds leuk, druk en goed naar je zin? Hopelijk speelt heimwee nog niet teveel een (vervelende) rol en hebben jullie de tijd van je leven! Maar als ik jullie blogs zo eens lees, lukt dat de meesten aardig! Echt heel leuk om zo ver weg toch nog zoveel van jullie mee te krijgen!
    Sinds vorige week ben ik begonnen met de eerste ronde bellen van BPV-adressen in het buitenland (gebeurt nogmaals aan einde stageperiode). Het gebeurt echter helaas nogal eens, dat telefoonnummers niet/niet helemaal kloppen. Ook heb ik soms ‘goedkopere’ nummers van jullie gekregen, die dan vanuit prive wel te bellen zijn, maar niet vanuit school, waarbij een alternatief telefoonnummer ontbreekt. Ik wil jullie daarom ook allemaal de volgende vriendelijke, doch dringende vraag stellen! Willen jullie alsjeblieft:
    - Aan je stageopleider doorgeven dat hij/zij de email goed in de gaten houdt? Bij onmogelijk telefonisch contact benader ik jullie BPV-opleider in eerste instantie op zijn/haar email om het telefoonnummer te checken.
    - Als hij/zij ook geen email kan ontvangen (verkeerde emailadres/emailadres bij mij niet bekend), dan zal ik jullie een email sturen op je schoolmail. Check deze dus zelf ook voor de zekerheid om de dag, tot je vernomen hebt, dat ik heb gebeld/gemaild. In die email vraag ik je nogmaals om het correcte telefoonnummer/emailadres of eventueel jouw eigen tijdelijke mobiele nummer in het buitenland (voor diegenen die een losse SIM-card hebben aangeschaft).
    - Als jullie je schoolmail niet (willen/kunnen) openen, zal ik je in het ergste geval op je eigen mobiele nummer gaan bellen om toch contact te kunnen leggen (lees: dat is erg duur!). Probeer het dus niet zo ver te laten komen...

    Hopelijk heb ik voor het einde van de week in ieder geval de meeste BPV-opleiders gesproken en verloopt alles naar wens. Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking en nog veel plezier!

    Groeten,
    Monique Botermans

  • 10 April 2012 - 05:48

    Esthelle Den Haan :

    Heee, fijn dat je het naar je zin hebt. Hier is het bijna elke dag pokkeweer,jij zit gewoon lekker in Canada en ik moet over 7 minuten naar school.
    Ben wel jaloers hoor,hihi.
    ik moet ook nog even de groetjes doen van martijn mama en papa.
    Mama zegt elke week nu zit ze 4 weken in Canada.

    veel succes nog,
    doegg veel plezier xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, St. Marys

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2012

13 t/m 17 mei

14 Mei 2012

Zaterdag 12-5

10 Mei 2012

Toronto

07 Mei 2012

Week van 30-4 13-5

30 April 2012

de week van 23-4 tot 29-4
Mandy

Actief sinds 18 Maart 2012
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 33706

Voorgaande reizen:

29 Juni 2015 - 07 Augustus 2015

Stage Zweden

13 Maart 2012 - 16 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: