Maandag 9-4 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu Maandag 9-4 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu

Maandag 9-4

Door: mandyvanachterberg

Blijf op de hoogte en volg Mandy

09 April 2012 | Canada, St. Marys

Heb is vandaag 2e paasdag, wa ze eigenlijk hier nie vieren. Maar ik heb gevraagd om iets leuks te gaan doen met Rick. Ik ben daar zondag blijven slapen. We hebben eerste lekker uitgeslapen en toen zijn we naar een park in Strathford gegaan. Grietje zei da et daar heel mooi was. Mar da viel wel tegen. We vonden er nie veel aan. Toen zijn we uit eten geweest bij de Mac. Was wel weer een keer lekker om frietjes te eten. Daarna zijn we door gereden naar Marion Kemmeren. Da is een vriendin van de moeder van Rick en die hebben ook kinderen rond onze leeftijd. Iets jonger. Eerst heb ik daar een rondleiding gekregen. Rick was daar al een keer eerder geweest. En toen zijn we met 2 jongens naar de Grand Band geweest. Da is een boulevard bij een heel groot meer. Da was wel even mooi om te zien. Rick dacht even et water te gaan voelen of het koud was. Mar hij zat nie op te letten en toen had ie natte voeten. Niet echt heel slim dus. Toen zijn we weer terug gegaan want Sjoerd moes melke bij de buurman. En toen zijn wij met de jongste gaan crossen door de bossen met de gator. Da was wel lache. Toen hebben we ook nog geholpen in de stal toen Cees ging melken. En toen zijn we rond 9 uur weer op huis aangegaan. En ik moes de groeten aan Ome Corné doen van Cees. Dus als je dit leest. De groeten van Cees.