Donderdag 12-4 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu Donderdag 12-4 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu

Donderdag 12-4

Door: mandyvanachterberg

Blijf op de hoogte en volg Mandy

12 April 2012 | Canada, St. Marys

Vandaag weer begonnen met kalfjes voeren. Toen ik daar mee klaar was ben ik in de barn gaan kijken of ik daar nog wa kon doen. Er kwam een man vaarzen scoren. En die stonden allemaal vast en ik moest de nummers opzoeken. Rolf was vergeten dat die man kwam, dus daarom moest ik ze opzoeken. Normaal doet de computer da als je ze ingevoerd heb en dan spuiten ie bij een pootje spray op de rug. Na et ontbijt moes ik effe met de loader op en neer rijen om mest weg te brenge. Iemand anders deed et er met de skitstier in en ik moes et dan weg rijen naar de mesthoop. Toen heb ik Arjan geholpen met strontspullen halen bij Roger. Daar waren ze klaar met strontrijen en de spullen moesten mee naar huis. Ondertussen zijn we ook nog naar een oude farm gegaan. Die gingen ze afbranden. Da was echt gaaf om te zien. Da kan hier gewoon allemaal. En een brandweerman kwam even kijken of et allemaal nog wel goed ging. Toen de boerderij afgebrand was zijn we weer naar huis gegaan en heb ik de heiferbarn gedaan en daarna ben ik met Hinny naar een geitenfarm gegaan. Da was wel leuk om te zien. Alleen jammer da ze nog geen lammetjes hadden. En toen was het dagje al weer om.

Antwoord op de vragen:
Hier gaat alles nog goed hoor. HEb et erg naar mn zin. Ik doe veel verschilende dingen gelukkig. En nie veel de zelfde dingen. Anders word et al gauw saai denk..
En et was idd slecht nieuws van Alien. Had het nie verwacht. Et is echt zielig eigenlijk. Da ze zo dood is moeten gaan.

En het is idd ook wel fijn da Rick een beetje in de buurt zit. Dan kunnen we gezellig samen leuke dingen doen.

  • 14 April 2012 - 10:38

    Anja :

    Leuk dat je een keer antwoord geeft op wat vragen.
    Groetjes en geniet er nog van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, St. Marys

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2012

13 t/m 17 mei

14 Mei 2012

Zaterdag 12-5

10 Mei 2012

Toronto

07 Mei 2012

Week van 30-4 13-5

30 April 2012

de week van 23-4 tot 29-4
Mandy

Actief sinds 18 Maart 2012
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 33707

Voorgaande reizen:

29 Juni 2015 - 07 Augustus 2015

Stage Zweden

13 Maart 2012 - 16 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: