Vrijdag 13-4 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu Vrijdag 13-4 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu

Vrijdag 13-4

Door: mandyvanachterberg

Blijf op de hoogte en volg Mandy

13 April 2012 | Canada, St. Marys

Zoals nogmaal ben ik weer begonnen met de kalfjes eten en water geven. Ik zou daarna met Arjan meegaan om alles op het land klaar te maken voor het sleepslange. Maar ik moest eerst nog even een koe melken. Die was een paar dagen geleden er onderuit gegaan en kon nie meer staan. Dus die moeten ze overeind helpen en apart melken. Ze staat ook in een strohok. Toen ben ik met Hilco naar de pigbarn gereden om alles klaar te zetten. Toen da allemaal klaar was gingen ik en Arjan terug om te ontbijten. Arjan ging daarna zelf terug en ik bleef op de farm. Ik moes op Sydney passen. Die lag wel op bed dus tussen door kon ik andere dingenn doen. Ik heb met de stidstier stro in 5 schone kalverhokjes gereden en heb daar ook nog zand gebracht. En tussendoor heb ik af en toe geluisterd naar de babyfone. Toen ze om half 4 wakker was heb ik dr uit bed gehaald en wa gespeeld enzo. Toen Cees en Hinny weer thuis waren kon ik weer naar buiten. Ze waren klaar met strontrijen bij de pigbarn dus die spullen moesten ook allemaal weer terug. Dus ik had ook een trekker terug gereden. Het was best een eindje rijen. En ik reed in zon oude John Dheer, 6400, dus die ging nie zo snel. Toen was er nog een vertegenwoordiger van de KI Samen uit Nederland op bezoek dus hebben we daar nog wa mee gekletst enzo. En zo ik het gauw weer half 9.

  • 14 April 2012 - 12:10

    Oma Rietje:

    Hoi Mandy alles goed daar,. bij ons ook ,leuk zo met de kalfjes je hebt wel veel werk of valt het wel mee .met de hartelijk groet Oma en Jan.

  • 14 April 2012 - 15:57

    Annemiek:

    Hey,

    Ook alles goed daar? En lekker druk zo te lezen ! Ze hebben ook kleine kindjes daar? Leuk joh !
    Hier gaat alles prima, vorige week in mijn shirtje de truck gewassen, heerlijk in de zon uit de wind. En nu sneeuwt het hier nu al 2 dagen. Haha erg afwisselend dus ! Maar ik heb het super naar mijn zin !
    En zie je de rest van de klas ook nog wel is? Groetjes !!
    En tot snel !

    Annemiek

  • 15 April 2012 - 12:21

    Oma Rietje:

    Gefeliciteerd met je vader en je broertje,
    Groetjes oma Rietje en Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, St. Marys

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2012

13 t/m 17 mei

14 Mei 2012

Zaterdag 12-5

10 Mei 2012

Toronto

07 Mei 2012

Week van 30-4 13-5

30 April 2012

de week van 23-4 tot 29-4
Mandy

Actief sinds 18 Maart 2012
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 33703

Voorgaande reizen:

29 Juni 2015 - 07 Augustus 2015

Stage Zweden

13 Maart 2012 - 16 Mei 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: