woensdag 18-4 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu woensdag 18-4 - Reisverslag uit St. Marys, Canada van Mandy Achterberg - WaarBenJij.nu

woensdag 18-4

Door: mandyvanachterberg

Blijf op de hoogte en volg Mandy

18 April 2012 | Canada, St. Marys

Vandaag kon ik een beetje uitslapen. Ik ben er om kwart over 7 uitgegaan. Heb een boterham gegeten en ben naar buiten gegaan. Heb de koei weer gemolken. WOu weer nie staan dus moes weer omhoog met de heupklem. Na dat heb ik Maarten geholpen met de koeien in de wachtruimte jagen. En heb een paar koeien vastgebonden aan et voeierrek die tochtig waren. Da doen ze zodat ze nie kunnen springen op andere koeien en schade aanrichten. Toen moes ik de andere koeien eigenlijk weer los laten. Mar toen zei Rolf da ik de droge koeien vast moes zetten omdat hij daar zaagsel in de boxen ging doen. Dus da heb ik toen mar effe gedaan. En ondertussen had Maarten de koeien al weer losgelaten. Toen wou ik gaan eten. Kon ik weer rommel gaan opruimen van Rolf. Want hij had zaagsel en olie op de voeiergang gemorst en ik moes da opruimen. Toen ik da had gedaan kon ik gaan ontbijten. Na et ontbijt en ik gaan grasmaaien. Da was op zich zo gebeurd omdat ze een nieuwe grotere maaier hebben gekocht. Speciaal voor mij denk. Rick en zijn moeder zouden vandaag komen kijken. Hun waren er al voorda ik klaar was met maaien en Hinny had ze al een rondleiding gegeven. Toen hebben we koffie gedronken en ben ik eigenlijk gelijk met Rick meegegaan want die is vandaag jarig. En die viert da vanavond. Dus da is wel gezellig. En ik heb bij Rick gegeten. Mar vond et wel een beetje jamemr da ik et lekkere eten van Hinny heb gemist.

• 20 April 2012 - 10:54

Anja:

Je zult haar lekkere eten straks weer moeten missen!!!